EPS OD 1. NOVEMBRA POSTEPENO UKIDA BLAGAJNE
Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova, od 1. novembra sukcesivno prestaje blagajnički rad u poslovnicama EPS-a.
Nadležni iz EPS-a imaju podatak da 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
U narednih godinu dana, korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Građani koji žele da izmiruju račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Svima koji su prešli na elektronski račun, EPS je omogućila dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
foto: RTC