ASFALTIRANJE DELA ALTERNATIVNOG PUTA PREMA PRIGRADSKOM NASELJU GRADINJE
U toku su radovi na asfaltiranju alternativnog puta prema prigradskom naselju Gradinje u dužini od 942 metra. Radove izvodi grčka kompanija Aktor, pod budnim okom pomoćnika predsednika opštine Dimitrovgrad Žana Conevića, koji specijalno za RTCaribrod, sa lica mesta, saopštava ostale detalje:
M.N
foto i video: Danijel Zarkov
Želim da vam uputim kritiku za nedostatak ekološke svesti. Bez obzira što mi je drago što ste vrlo aktivni u razvoju Caribroda, veliki je minus što vaši projekti ne omogućuju sadržajniji i kvalitetniji život.
I u ovom slučaju ponovo niste planirali izdvojenu pešačku i izdvojenu biciklističku stazu. Na taj način bi rasteretili centar grada od automobila, ujedno bi građane potaknuli na zdrave aktivnosti i dnevne migracije iz centra prema prigradskim selima.
Ukratko, vama ne nedostaju dobra volja i želja, ali vam nedostaje stručnost. Kao i strateško opredeljenje za razvoj Caribroda. Kakav će Caribrod biti 2030. godine? 2040.? Koliko će stanovnika imati? Novi autoput i povećani tranzit će dovesti do drastičnog povećanja izduvnih gasova i buke. Kako će to zagađenje uticati na zdravlje ljudi? Životinja? Ekosistema? Poljoprivrede? Šta napraviti da se sve to spreči, smanji? Itd.. To već sada morate da imate na stolu.
Uz nove ili stare puteve i ulice nemate zelenilo, klupe i korpe za đubre. Primer je put do Željuše. Toliko je ogoljen i prazan da je bio puno živopisniji dok je bio seoski put s rupama, topolama i vrbama. “Plastični i betonski” parkić za decu u centru Željuše namenjen je za roditelje koji žele da im deca dobiju – sunčanicu.
Slična je stvar i u Parku. Nedostaje barem 300% zelenila. Turnir u fudbalu okuplja po 2000-3000 ljudi dnevno, ali Park i dalje nema uređene WC-e. Šta mislite – gde ti ljudi obavljaju nuždu? Gde peru ruke pre nego što kupe kikiriki, sendviče,…? Vama je to izgleda banalno, meni je to strašno.
Uređenje nove pozornice i ambijenta u Kamikat – što bi rekao Rambo Amadeus “Beton, beton, samo beton!”. Osim nedostatka zelenila, još jedno, i to novo, okupljalište bez javnog WC-a.
Svi su vam projekti 80% dobri, i onda 20% iz nekog razloga falični. Uglavnom nedostaje “zelena svest”, a dominira tzv. “siva svest”. Kao da razvijate grad isključivo za automobile i kamione – beton, plastika i asfalt. Puno radite, ali rezultat rada nije najbolji. Zato angažujte stručnjake i ne pitajte koliko koštaju.