ANKETIRANJE GRAĐANA O KVALITETU USLUGA KOJE PRUŽA JAVNO PREDUZEĆE KOMUNALAC, TRAJE DO 30. NOVEMBRA
Dimitrovgrađani su danas ispred gradske galerije mogli da dobiju i popune anonimnu anketu o kvalitetu pružanja komunalnih usluga. Na osnovu zakona o komunalnim delatnostima i odgovarajućih odluka Opštine Dimitrovgrad, javno komunalno preduzeće je bilo u obavezi da omogući svojim korisnicima da se kroz ukupno 12 pitanja izjasne na ovu temu.
Građani koji su već obavešteni, mogli su i do sada da popune upitnik o kvalitetu pružanja komunalnih usluga, preuzimajući ga sa sajta Opštine Dimitrovgrad, na blagajni „Komunalca“ ili pisarnici opštinske uprave. Pitanja u anketi se odnose na komunalnu uslugu dostave vode za piće i korišćenje otpadnih i ispuštenih voda. „Kako bi se anketa završila efikasnije, mi ćemo se potruditi, da što više upitnika podelimo na ovaj način,“ rekao je za Radio televiziju Caribrod Komunalni inspektor Opštine Dimitrovgrad, Cenko Ćirov.
Posle ove ankete i mišljenja građana, nadležni javnog preduzeća će uvideti oko čega su korisnici najviše nezadovoljni, te će se truditi, koliko su u mogućnosti, da eventualno unaprede pojedine svoje usluge, ističe Ćirov.
Anketa, koja se radi sa ciljem da se unapredi komunikacija između građana i javnog preduzeća, sprovodi se do 30. novembra ove godine. Javno preduzeće „Komunalac“ poziva građane Dimitrovgrada i okolnih naseljenih mesta da popune upitnike i uzmu učešće u ovom ispitivanju u što većem broju.